Tanten tycker...: Utmanad av Ricky

torsdag 5 februari 2009

Utmanad av Ricky

Ricky Bruch...the one and only.

Vi pratar om honom med jämna mellanrum hemma i soffan fortfarande. Och det vi alltid kommer in på ena eller andra vägen är när han i tv-programmet Superstars dängde medicinbollen i väggen när de andra fick den på sin höjde en benlängd bort...
Ricky, en extrem tävlingsmänniska har nu satt upp ett nytt mål; Att slå familjerekordet och bli 104 år. Det är precis vad jag också måste slå om mitt familjerekord ska ryka. har inte haft några särskilda planer att ta det familjerekordet, men, jag är också en tävlingsmänniska så nu vete sjutton.
Lite sugen är jag nog att anta utmaningen...och eftersom jag har ett antal år tillgodo på Ricky så kan jag "gå på tiderna" som de säger vid skidtävlingar. 
ALLTSÅ. Just nu är det fördel tanten.
/T

Inga kommentarer: