Tanten tycker...: Provrum

söndag 1 februari 2009

Provrum

Är ångestframkallande. Särskilt i vinterljus och med en vinterhy som ser ut som blåaktig filmjölk i provrumsljuset...som dessutom innehåller alldeles förbannat för stora speglar som verkligen ser till att man inte missar någonting i skavankväg.

Hoppsan så tydligt det blev att man verkligen borde ha avhårat benen. Nåt en lat tant som jag försöker glömma bort vintertid (de bor ju mestadels i långkalsonger och byxben så det kvittar liksom) Jovisst, ända tills man står där och ser skräckbilden i spegeln....Oh shit....
Det finns andra saker som syns otrevligt tydligt i provhytten oxå, men de är så hemska att jag inte ens vill tänka på dom...hurrrr...
För den som undrar så lyckades jag faktiskt bära hem lite nytt...inte mycket men lite och det fyller mig med lite stolthet faktiskt...Jag menar än är iaf inte allt hopp ute för tanten...även om bästföredatum nog passerats med råge vid det här laget...
/t

Inga kommentarer: