Tanten tycker...: Sexchock

onsdag 14 januari 2009

Sexchock

på sjukhus....om detta skriver aftonbladet idag. Det gör även andra tidningar i Värmland.
För det var här det hände. På centralsjukhuset i Karlstad. Blandad sal och en man som upptäckte att en av kvinnorna han delade rum med hade sex med sin man under natten.
Jag förstår dem båda. Jag skulle heller inte vilja vara närvarande när sänggrannen har sex (det var tillräckligt jobbigt de gånger det hände, men eftersom det är typ hur många år sen som helst så kan vi bortse från det)
Men samtidigt skulle jag heller inte vilja vara utan min oäkte man om jag tillbringade längre tid på sjukhus.
Detta är en konflikt jag inte riktigt vet hur jag skulle hantera.
Förmodligen lär jag aldrig behöva finna lösningen heller för jag är sjukligt frisk och sjukhus sätter jag helst inte min fot på, oavsett ärende.
/tanten

Inga kommentarer: