Tanten tycker...: Nej, nej, nej

tisdag 20 januari 2009

Nej, nej, nej

The Stig, Föraren i den vita dräkten heter egentligen Ben Collins och är en professionell stuntman och racerförare. 33-åringen har tävlat i bland annat Formel 3, Le Mans och NASCAR.
Aftonbladet avslöjar hemligheten (om de nu har rätt vill säga) Som jag funderat, funderat och funderat...
OCH nu när allt är uppenbart känns det bara tomt.
Kom på att jag faktiskt inte ville veta. Det var mycket roligare att sitta i tv-soffan med den oäkte och fundera och spekulera om vem han egentligen är...Vad ska vi prata om nu då?
/tanten

3 kommentarer:

Diodfan sa...

Håller med tanten! Nu känns livet lite tommare på nått sätt. =/

Anonym sa...

Ja det var ju verkligen aftonbladet som avslöjjade det. *suck*


Stod i många engelska blaskor innan aftonbladet snappade upp det.

Anonym sa...

Jag håller med. Satt och tittade på länken länge innan jag med lite ångest i hjärtat klickade på den och gud vad jag ångrar mig!! Det känns tomt det är inget snack om det. Jag menar.. The Stig! VARFÖR är vi så dumma att vi tittar vem det är när vi egentligen inte alls vill veta? Vad händer med Top Gear nu? Det känns som som nånting har försvunnit... stor suck*