Tanten tycker...: Mitt fel?

tisdag 2 december 2008

Mitt fel?

Börjar nästan tro det. Som aktiv hade jag aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, någon som helst betydande roll trots att jag vaktade målet.
MEN nu...Ja, jag vet inte. Kolla bara dessa fakta.
1. Sverige spelade över förväntan i början av OS. Jag har sett ta mig sjutton nästan allt från OS i alla år UTOM just i år då jag var over there. Fick rapporter om fram gångarna kom hem...ja, och resten är historia. Ni vet hur det gick sen för di svenske handbollsdamerna...
2. Tänkte först inte se, men ångrade mig och satsade på en handbollskväll med Em och en given utgång för damerna mot Vitryssland. Blev försenad från jobbet och missde första halvlek. Sverige ledde med sex bollar. DET var före jag satte ner arslet i soffan. Sen gick det bara bakåt och jag känner mig mest ivägen...och har precis hunnit dra en lättnadens suck över att det i alla fall inte blev värre än 21-21.
/tanten

Inga kommentarer: